2020年5月25日月曜日

Golden Week Activities

Hello! It's been a while since I've written. Is everyone staying safe?

こんにちは!久しぶりの投稿です。皆さん、安全にお過ごしですか?


We are finished with online Zoom classes! Good work, everyone! I had fun coming up with creative ways to teach over video chat, but I will happy to see all of my students in person. 

Zoomを使ったオンラインレッスンが終わりました。皆さんお疲れ様でした!私はビデオを通しての

独創的な指導方法を考え出すことが楽しかったですが、対面で皆さんとお会いするときはうれしくなると思います。



Golden Week was very quiet and peaceful. I spent most of it playing video games or watching movies and TV shows with friends who live far away over the Internet. Being on the phone with online friends, just chatting away, means I was not lonely! 

ゴールデンウィークはとても静かでした。私は遠くに住んでいる友達とインターネットを通してテレビゲームをしたり、

映画やテレビ番組を見て過ごしました。友達とのオンライン通話はただ話しているだけでしたが、

寂しいと感じることはありませんでした!



I also bought a yoga mat online and am working out and doing yoga at home. Because my body is not used to it, I'm taking it slow at first! So far, I am only doing beginner-level HIIT workouts. HIIT stands for High-Intensity Interval Training. Here is an example of a workout I am doing. 

また、ネットでヨガマットを購入して、家でヨガをしています。私の体はヨガに慣れていないので、

最初はゆっくりとおこなっています。今のところはHIITトレーニングの初心者レベルだけやっています。

HIITは 「High-Intensity Interval Training」の略です。こちらが私の実践しているヨガの例です。



Keep wearing your masks, everyone! 

皆さん、引き続きマスクを着用していきましょう!

 

- Khaulah

 

 



0 件のコメント:

コメントを投稿