2021年6月23日水曜日

Shauna's Zoo

 

Many animals including insects can be found all over Japan. Sometimes, if you are in a park you can see birds, spiders, bugs, dogs and cats. I really enjoy sitting and watching them.

たくさんの動物や昆虫が日本中で見つけられますね。公園に行くと、鳥やクモ、犬、猫などを見られますが、

私は座ってそれらを観察するのを楽しんでます。


A brown bird that eats fish near the ocean. I think he likes cat food too. Is it a hawk? I want to touch it but he looks angry.

海の近くには魚を食べる茶色い鳥がいました。多分キャットフードも好きだと思います。
タカでしょうか?触りたかったのですが、怒ってそうでした。



Here, someone has fed these adorable cats. The one in the middle is my favorite! How do you call a cat if you want to touch in?

かわいらしい猫にエサをあげている人もいました。真ん中の子が私のお気に入りです!
もし触りたいときはネコちゃんのことをどのように呼んであげますか?



I oftentimes just say, `Here kitty, kitty, kitty. ` Do they speak English?`Puss, puss, puss. `, Neko, neko, neko. ` 

私はよく「こっちよ、ネコちゃん、ネコちゃん、ネコちゃん」と言ってます、ネコたちは英語が話せるのでしょうか?

Three of these cats have homes but they love free food and belly rubs. It is a secret so don’t tell anyone.

これらのネコのうち3匹は飼われているのですが、タダでもらえるエサとお腹を撫でられるのが大好きです。

誰にも言わないでくださいね。





Here is a picture of a very brave leader!!  I am the king of the park!!

この子がとても勇敢なリーダー猫です!「僕は公園の主だ!」


She is saying, `Shauna, give me some milk. 

この子は「ショーナ、ミルクちょうだい」と言ってます。




The next animal is…..

次の動物は・・・




A Pokémon.

Who is it?

ポケモンです(笑)。誰だろう?

                  

Until next time…

それでは、また次回・・・


Shauna


0 件のコメント:

コメントを投稿