2018年4月11日水曜日

DONBURI FOREVER


私は丼を作るのが大好きなんです!簡単でお金をそんなにかけなくていいですからね。

I love to cook donburi. "Ricebowls" are very easy to make and usually are not very expensive to cook. 


家ではオリジナルの丼を開発しています。私の丼料理、いかがですか?

I am very creative when it comes to making my donburi at home. I use American tastes for inspiration to create new donburi. 

What do you think of my donburi?




This is my tan-tan donburi. I made a sauce for tan-tan men, but I used it on top of my rice.

担担丼です。担担麺用のソースを作ってご飯の上にかけてみました。
This is the pesto and ham donburi. I used pesto sauce, which is made from basil and ham that I fried. It was very delicious.

バジルを使った「ペスト」いうソースと、炒めたハムを使った丼です。
This was the best one. It is a Philadelphia Cheese Steak donburi! I cooked onions and shiitake mushrooms until light brown, then add sliced steak and cheese.

私のおすすめ!フィラデルフィアチーズステーキ丼です!玉ねぎとしいたけをきつね色になるまで調理し、
そこにスライスしたステーキとチーズを加えてます。
This is my gyudon. It is the normal style. I used brown rice for this bowl.

牛丼を作ってみました。お米は玄米を使ってみました。





Written by David Press-Dawson

0 件のコメント:

コメントを投稿