2017年1月18日水曜日

Chris' Winter Vacation

クリスの冬休み

This winter vacation was very relaxing. I spent most of my time at home. At home I would watch movies and cook O-Nabe. On January 2nd I went to Oita-ken, Beppu City to enjoy the hot spring. It was very relaxing. I took the ferry from Tokuyama station and saw many mountains along the way. The hot spring was very nice, but there were many tourists there. Even though it was a boring vacation, I was able to rest and relax, so it was very enjoyable for me. Next year I plan to go on a bigger vacation, hopefully I can go to Hokkaido.

私の冬休みはとてもリラックスしたものでした。
ほとんど自宅にいて、映画をみたり、お鍋を作って過ごしました。

1月2日には大分県別府市に温泉を楽しみに行きました。
徳山からフェリーで出発し、道すがら山々を眺めました。

来年は北海道に行ければなぁ、と思います!






0 件のコメント:

コメントを投稿