2019年7月2日火曜日

Japan is Beautiful!



Hello! My name is Monica, and I started teaching at SES with my boyfriend Jacob in April! I am originally from Massachusetts, however I moved to Pittsburgh six years ago. I met Jacob in 2016, and we decided that we wanted to move to Japan together. Fortunately, there were two positions open at SES, so we began preparing to move in March 2019. We arrived and began teaching at SES in April. We’re so excited to be here!


こんにちは!4月にボーイフレンドのジェイコブとSESの先生になりました、モニカです。アメリカのマサチューセッツ出身ですが、

6年前にピッツバーグに引っ越しました。2016年にジェイコブと出会い、一緒に日本へ移ることに決めました。今年の3月に準備をして、

4月にSESで教え始めました。とてもワクワクしています!


Since coming to Japan, I have enjoyed seeing so much beauty here. I’m looking forward to exploring even more of Yamaguchi Prefecture and the spectacular sights it has to offer!


来日して以来、山口の美しい場所を見て楽しんでいます。山口県にある壮観な場所をもっと探検してみたいです!

Luckily, we arrived in Japan at the beginning of cherry blossom season! It was so wonderful to be welcomed to Japan by these beautiful flowers.


運がいいことに、桜のシーズンが始まったころに来たので、綺麗な花に迎えられての来日はとても素晴らしかったです。



During Golden Week, Jacob and I got a chance to visit Tenmangu Shrine in Hofu. We are lucky enough that it’s only a fifteen minute walk from our apartment!


ゴールデンウィークにジェイコブと私は防府天満宮に行く機会がありました。アパートから歩いて15分の所にあったのでラッキーでした!









In June, we visited Amidaji Temple for a hydrangea festival! Hydrangeas are one of my favorite flowers and we loved seeing the beautiful flowers at this temple.


6月には阿弥陀寺のアジサイ祭りに行ってきました。アジサイは私のお気に入りの花の一つで、お寺でたくさんの綺麗な花を見れました。































I’m looking forward to seeing many more beautiful and exciting places to visit in Japan! I’ll see you next time!


日本にある美しい場所やワクワクする場所をたくさん見ることが楽しみです!またお会いしましょうね。



0 件のコメント:

コメントを投稿